TRAININGEN VOOR MANAGERS

  

TRAININGEN VOOR MANAGERS

Coachend leidinggeven
Een kort praktijkgericht programma voor mensen met een leidinggevende rol. In 5 opleidingsdagen, verspreid over 2 maanden vergaar je vaardigheden als leidinggevende, waarbij het coachen en laten groeien van en verantwoordelijkheid geven aan je medewerkers centraal staat. Deze training is ook geschikt voor HR-functionarissen die leidinggevenden optimaal willen ondersteunen in het coachend leidinggeven.

Coaching leadership
The Coaching Leadership program is a short practice-based training that helps you become a more effective and conscious manager. In five training days spread over a two-month period, you will grow your coaching leadership knowledge and skills and learn how to use a coaching mindset to make the most of your employees’ potential. Giving responsibility when you can, taking responsibility when you have to.

Trainingen op maat
Alle trainingen die NONONS geeft binnen bedrijven worden samen met de klant ontwikkeld om te zorgen dat de inhoud helemaal aansluit bij de wensen. NONONS maakt op basis van de leerdoelen die de klant formuleert een eerste voorstel. Vervolgens schaven we samen aan de inhoud. Door samen een programma te maken dat aansluit bij de dagelijkse praktijk van deelnemers zorgen we voor een programma dat ook echt leuk, interessant en relevant is!

NEEM CONTACT OP VOOR MANAGEMENT TRAININGEN

Meer weten over je personeel trainen met onze trainingen?
Neem dan contact met ons op.

NONONS METHODIEK MANAGEMENT TRAININGEN

NONONS gebruikt bewezen psychologische modellen en oefeningen. We werken voor diverse leiderschapsprogramma’s en trainingen Coachend leidinggeven met het boek van Nadia van der Vlies, No-nonsense leidinggeven. In dit boek combineert zij bekende theorieën over leidinggeven met bekende modellen van NONONS zoals het regiemodel en het maturemodel. In dit boek laat zij zien hoe je de drie rollen, leider, manager en coach optimaal inzet als je leidinggeeft aan een team. Alle relevante vaardigheden voor leidinggevenden komen in dit boek aan bod. Van actief luisteren tot omgaan met lastige reacties. Van feedback geven en slecht nieuws brengen tot empathie tonen en een coachgesprek voeren.